ENTZUNALDIAK


AINTZINAROA ETA ERDI AROA PLAYLIST
BARROKOKO MUSIKA
AHOTSAK
SOPRANO
MEZZO
KONTRALTO
OPERA

BARROKOKO ENTZUNALDIETARAKO

MUSIKA TRESNAK BAKARRIK
ZEIN TALDEKATZE MOTA
BAKARRIK--> SUITE EDO FUGA
TALDE TXIKIA-- > SONATA
TALDE HANDIA--> SUITE ETA KONTZERTUA (BAKARLARI EDO GROSSO)
MELODIA ARGIA (KONTRASTEA.- MUSIKA TRESNA BAT ETA GERO ASKO

ARMONIA (EHUNDURA EZBERDINAK,. ESTILO KONTZERTATUA, LAGUNDURIKO MONODIA, KONTRAPUNTUA, )

ERRITMOA (BITARRA, HIRUTARRA, LASAIA AZKARRA, KONTRASTEA)

GENEROA (ZATIAK, ESTRUKTURA)
ADORNUAK: TRINOA
TONALITATEA, KADENTZIA PERFEKTUA v-i













AHOTSA agertzen bada

KANTATA Erlijioso (protestante edo katoliko)eta profano
ORATORIOA Erlijiosoa antzeztua, gero ez
PASIOA Erlijiosoa, antzeztua
OPERA serioa (gai mitologfikoak, aristokrazioari zuzendua)eta buffa ( herriari zuzendua, eguneroko gai arruntak)
sarrera instrumentala,ARIA, ERREZITATIBO,zati instrumentala, BALLET, KORUA... (Ez orden honetan edo bai)
  • EZAUGARRI OROKORRAK
  • MELODIA ARGIA
EMOZIOEN ADIERAZPENA-KONTRASTEA.- (MUSIKA TRESNA BAT ETA GERO ASKO)(AZKAR-GELDIK) (FUERTE-SUABE)
ADORNUAK: TRINOA
    MUSIKAREN EZAUGARRIAK
  • TONALITATEA, KADENTZIA PERFEKTUA v-i
  • ARMONIA (EHUNDURA EZBERDINAK,. ESTILOKONTZERTATUA,M LAGUNDURIKO MONODIA, KONTRAPUNTUA)
  • ERRITMOA (BITARRA, HIRUTARRA, LASAIA AZKARRA, KONTRASTEA)
  • GENEROA (ZATIAK, ESTRUKTURA)